ster

7 Redenen om gebruik te maken van een telefoonservice

Het valt ons op dat vandaag de dag veel bedrijven nog steeds telefonisch niet bereikbaar zijn. Reacties die wij daarop krijgen zijn vaak “we zijn druk” of “mensen bellen wel terug als het belangrijk is”. Maar mensen bellen tegenwoordig niet meer terug, ze bellen verder! Men wil het liefst iemand persoonlijk spreken en dus geen voicemail achterlaten. Kortom: een gemiste kans!

Wij geven u nu de 7 belangrijkste redenen om door te schakelen naar een telefoonservice. Mocht u na het lezen hiervan geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden, dan kunt u bij ons altijd een week vrijblijvend proefdraaien. Dan kunt u zelf ervaren of een telefoonservice voor uw onderneming inderdaad de passende oplossing is.

Offerte aanvragen

De reacties van de klanten zijn goed! Uiterst tevreden over de opnames, duidelijkheid en vooral netheid van de meiden!

Casper Zijlmans

Eigenaar, Cas Sign

1. Bereikbaarheid

Doordat iedereen in deze digitale wereld ‘altijd bereikbaar’ is, verwachten mensen dit ook steeds vaker van bedrijven en organisaties. Zoals in de inleiding ook genoemd werd, is het bereikbaar zijn één van de belangrijkste redenen om voor een telefoonservice te kiezen. Als u zelf bijvoorbeeld binnen kantoortijden de telefoon beantwoord, kunt u er voor kiezen om dit door middel van doorschakeling te verlengen. Zo bent u langer telefonisch bereikbaar en kunt u de mensen zelf later terugbellen. Wij kunnen voor u de telefoon beantwoorden van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur. Dit geldt dus ook voor de dagen of momenten dat u zelf niet in de mogelijkheid bent om uw telefoon te beantwoorden. Met een telefoonservice kunt u gewoon doorschakelen en u blijft optimaal bereikbaar!

2. Rust in uw onderneming

Een ander voordeel van een telefoonservice is dat het rust brengt in uw onderneming. U hoeft zich geen zorgen te maken over uw telefoon. Uw relaties worden allemaal persoonlijk te woord gestaan, zonder dat zij doorhebben met een telefoonservice te spreken. U kunt zich daardoor (weer) focussen op uw eigen werkzaamheden. Door de terugbelnotities die u ontvangt, kunt u dit voor uzelf inplannen en daardoor nog efficiënter werken.

Wij kunnen voor u de telefoon beantwoorden van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heeft u zelf niet de middelen om een receptioniste of telefoniste in dienst te nemen, dan kan een telefoniste op afstand dé oplossing zijn!

3. Uitstraling van uw bedrijf

U vindt het erg belangrijk dat uw bedrijf een goed imago heeft, zeker als het gaat om de service voor klanten en relaties. Door uw bereikbaarheid te vergroten en een goede service te verlenen, bent u verzekerd van een goede uitstraling van uw bedrijf. Of u nou nét begint met ondernemen of al vele jaren heeft gewerkt aan een goed imago, dit is en blijft voor iedereen belangrijk.

4. Kostenbesparing

Als u niet de middelen heeft om een vaste receptioniste/telefoniste aan te nemen, is het zeker een goede overweging om een telefoonservice in te schakelen. Zo wordt uw telefoon op een professionele manier beantwoord en bespaart u op de kosten! Meestal heeft u de keuze uit verschillende abonnementen, passend bij het aantal telefoontjes dat uw bedrijf ontvangt. Zo weet u zeker dat u nooit te veel betaald.

5. Opvang bij drukke momenten

U kunt er voor kiezen om altijd door te schakelen of af en toe. Mocht u vaak tegen piekmomenten aanlopen en wilt u daarvoor een goede opvang? Een telefoonservice kan dan een passende oplossing zijn.

Op het moment dat er meerdere telefoontjes komen, kunt u de ‘overflow’ laten doorschakelen. Voor sommige bedrijven is dit te voorspellen (bijvoorbeeld na grote advertentie campagnes), maar ook als het onverwacht komt, is dat geen probleem. Een telefoonservice krijgt dan de telefoontjes binnen en zal zorgen dat deze beantwoord worden. Een bijkomend voordeel: telefoontjes worden sneller beantwoord en mensen staan niet meer eindeloos in een wachtrij.

Heeft u vaak piekmomenten bij uw inkomende telefonie en wilt u daarvoor een goede opvang? Een telefoonservice kan dan een passende oplossing zijn.

6. (On)voorziene omstandigheden

Wilt u voor vakanties, verlof of ziekte van uzelf of de telefoniste een makkelijke oplossing, zonder direct op zoek te moeten naar vervangend personeel? Dan biedt een telefoonservice uitkomst! U kunt dan voor bepaalde periodes de telefoon doorschakelen, zodat u gewoon optimaal bereikbaar blijft. Veel van de vakanties en verlof aanvragen staan vooraf vast en kunt u dus plannen, maar ook voor onvoorziene omstandigheden kunt u gebruik maken van een telefoonservice. Hiervoor zijn vaak speciale abonnementen, bijvoorbeeld voor vakanties of incidentele doorschakeling.

Uw telefoniste met vakantie, verlof of onverwacht ziek gemeld? Dan biedt een telefoonservice uitkomst!

De telefoonservice van Jalloh

Vraag nu een offerte aan of start direct met een vrijblijvende proefweek!

7. Voordelen van telefoonservice Jalloh

Nu denkt u na het lezen van deze 6 redenen misschien dat een telefoonservice voor u een oplossing kan zijn? Dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen! Het team van Jalloh helpt u graag als u meer informatie wilt. Wij zijn een klein team dat graag met u meedenkt. Persoonlijk contact is voor ons erg belangrijk en u bent daarom ook altijd van harte welkom om kennis met ons te maken. U mag altijd een week vrijblijvend proefdraaien om te ervaren hoe wij werken. Na afloop van die proefweek kunnen wij u een advies geven over welk abonnement goed aansluit bij het aantal telefoontjes. U kunt via onze site een offerte aanvragen, een mail sturen naar info@jallohtvt.nl of bellen naar 053-5730580.

Telefoonservice van Jalloh: “Onze stem, úw visitekaartje’