ster De voordelen van een telefoonservice

Het valt ons op dat veel bedrijven nog steeds telefonisch niet (goed) bereikbaar zijn. Wij horen zelfs nog regelmatig van ondernemers of bedrijven: “Een telefoonservice? Wat is dat?

Als we onze werkwijze dan uitleggen, zijn er nog steeds ondernemers die zeggen: “Nee dat hebben wij niet nodig en dat zijn allemaal extra kosten.“, of: “Jullie weten toch niks van ons bedrijf? Dat is helemaal niet handig, wij doen het zelf wel…

Maar wist u dat:

  • Elk gemist telefoongesprek voor u een belangrijke aanvraag had kunnen zijn?
  • Als deze aanvraag een opdracht was geworden, u daarmee de maandelijkse kosten van onze telefoonservice er al uit had gehaald?
  • Wij professionele telefonistes zijn, met als enige verschil dat wij niet bij u op kantoor zitten, maar op een andere locatie?
  • Wij ons altijd verdiepen in uw organisatie en uw klanten op een professionele manier verder kunnen helpen?
  • De voicemail vroeger wel werkte maar nu niet meer, gebruikt u deze zelf nog om berichten terug te luisteren?
  • Het daarom juist belangrijk is dat uw klanten iemand aan de lijn krijgen en zich gehoord voelen?
  • U door ons in te schakelen, zelf meer tijd over houdt om ongestoord bij (potentiële) klanten aan tafel te kunnen zitten, waardoor u meer aandacht voor uw klanten heeft?
  • Dat u of uw medewerkers meer tijd overhouden om zich te concentreren op hun eigen bezigheden, waardoor de productiviteit stijgt?
  • Uw klanten helemaal niet in de gaten hebben dat wij uw telefoniste op afstand zijn?
  • Wij ook door kunnen verbinden naar uw medewerkers op kantoor?
  • U jaarlijks heel veel kosten kunt besparen door onze telefoonservice in te schakelen (zeker t.o.v. een fulltime telefoniste)?
  • Wij ook andere administratieve taken van u over kunnen nemen, waardoor er weer meer ruimte is voor andere taken binnen de organisatie?

Offerte aanvragen

De reacties van de klanten zijn goed! Uiterst tevreden over de opnames, duidelijkheid en vooral netheid van de meiden!

Casper Zijlmans

Eigenaar, Cas Sign

Wat krijgt u bij onze telefoonservice?

  1. Optimale bereikbaarheid van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 18:00 uur.
  2. Rust in uw onderneming doordat wij de telefonie van u overnemen.
  3. Een goede uitstraling van uw bedrijf, omdat wij het visitekaartje zijn bij het eerste telefonische contact.
  4. Goede opvang van de pieken in uw telefonie en daardoor een snellere beantwoording van de gesprekken.
  5. Opvang bij (on)voorziene omstandigheden, zoals vakantie, verlof of ziekte van uzelf of de telefoniste.
  6. Kostenbesparing: door onze telefoonservice heeft u dagelijks een professionele telefoniste voor uw bedrijf beschikbaar, zonder de kosten te maken voor een vaste werknemer.

Al sinds de start van mijn kantoor maak ik naar volle tevredenheid gebruik van de telefoonservice. Goede service, zodat cliënten altijd door een medewerkster te woord worden gestaan.

Roy van der Wal

Advocaat, Van der Wal advocatenkantoor

Heeft u zelf niet de middelen om een receptioniste of telefoniste in dienst te nemen, dan kan een telefoniste op afstand dé oplossing zijn!

Ideaal, fantastisch en flexibel voor de ondernemer!

Brenda Bijkerk

Eigenaar, Bijkerk Gastronomie

Wij kunnen voor u de telefoon beantwoorden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heeft u vaak piekmomenten bij uw inkomende telefonie en wilt u daarvoor een goede opvang? Een telefoonservice kan dan een passende oplossing zijn.

Goede kwaliteit voor een hele redelijke prijs en heel prettige samenwerking.

Mario Geurts

Advocaat, Advocatenkantoor Geurts

Meer informatie of het direct zelf ervaren?

Neem dan gerust contact met ons op! Wij zijn een klein team dat graag met u meedenkt. Persoonlijk contact is voor ons erg belangrijk en u bent daarom ook altijd van harte welkom om kennis met ons te maken. Vraag ons naar de vrijblijvende proefdagen om te ervaren hoe wij werken. Na afloop van die proefperiode kunnen wij u een advies geven over welk abonnement goed aansluit bij het aantal telefoontjes. U kunt via onze site een offerte aanvragen, een mail sturen naar info@jallohtvt.nl of bellen naar 053-5730580.

De telefoonservice van Jalloh: “Onze stem, úw visitekaartje’

Wilt u ook uw eigen telefoniste op afstand?

Vraag dan nu een offerte aan of start direct met een vrijblijvende proefperiode!