Inbound callcenter inschakelen voor uw bedrijf?

Sinds 2005 zijn wij werkzaam als inbound en outbound callcenter en geven wij onze klanten de mogelijkheid om hun telefonie naar ons door te schakelen. U kunt bijvoorbeeld gebruik maken van onze telefoonservice als u zelf geen tijd heeft om de telefoon te beantwoorden. Bent u tijdelijk afwezig door omstandigheden of gaat u op vakantie? Dan kunt u er ook voor kiezen om ons inbound callcenter in te schakelen. Ons enthousiaste team staat van maandag t/m zaterdag voor u klaar om uw telefoontjes te beantwoorden. U kunt er voor kiezen om per telefoontje een bericht te ontvangen of 2 keer per dag een overzicht. Bij ons heeft u keuze uit de volgende mogelijkheden:

  • Maand abonnement (Basic, Premium of Gold)
  • Vakantieabonnement
  • Een abonnement voor één dag

Offerte aanvragen

Een week op proef

Een week proefdraaien geeft u de mogelijkheid om te kijken hoe onze ervaren telefonistes uw telefoongesprekken afhandelen. U kunt er daarna voor kiezen om één van onze abonnementen af te nemen. Mocht u niet tevreden zijn, dan hoeft u geen abonnement bij ons af te nemen. De volgende tevreden klanten gingen u voor en maken gebruik van onze inbound telefoonservice.

✓ Meer dan tien jaar ervaring ✓ Ervaren en geschoolde medewerkers
✓ U zit niet direct vast aan een abonnement ✓ Ontvang een overzicht wanneer u wens

Inbound callcenter: inkomende telefoongesprekken

Wij beantwoorden telefoontjes tijdens uw afwezigheid. Is uw receptioniste (tijdelijk) afwezig, dan is het fijn om een vaste partner te hebben die weet hoe zij uw klanten moeten benaderen en vragen of klachten moet afhandelen. Van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur zorgen wij ervoor dat vragen van uw klanten netjes worden afgehandeld. Gaat het om specifieke informatie over producten of diensten, dan nemen wij alles van te voren even door. De telefonistes van ons inbound callcenter zijn – alvorens zij beginnen – op de hoogte van uw bedrijfskenmerken. Wanneer u wenst sturen zij een overzicht naar u toe van de afgehandelde telefoongesprekken en de eventuele gemaakte afspraken betreft agendabeheer. Ook doorverbinden behoort tot de mogelijkheden.

Offerte aanvragen voor ons inbound callcenter? Vul onderstaand formulier in!

Inbound callcenter offerte aanvragen