ster

Klanttevredenheids-onderzoek telefoonservice 2016

Telefoonservice: “Onze stem, úw visitekaartje”

Ook dit jaar hebben wij weer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder onze klanten van de telefoonservice. Dit doen wij jaarlijks om zo onze dienstverlening te blijven verbeteren. De resultaten van dit onderzoek zijn belangrijk voor ons. Het maakt duidelijk wat goed gaat en wat nog beter kan. Onder alle huidige gebruikers van onze telefoonservice is daarom weer een vragenlijst verspreid.

Wij willen iedereen nogmaals hartelijk danken voor het invullen. Hieronder zullen wij de belangrijkste resultaten weergeven. Dit zijn de antwoorden op de 10 vragen die wij hebben gesteld. Men kon dit beoordelen met een cijfer van 1 tot 10, waarbij een 10 uitstekend is. In de onderstaande resultaten ziet u de gemiddelde beoordeling die hieruit is gekomen. Daar zijn we als team zeker trots op!

Tips en recensies

Daarnaast hebben we iedereen gevraagd naar tips, die gaan we zeker meenemen. Iedereen mocht ook aangeven hoe zij onze telefoonservice zouden omschrijven, als zij ons zouden aanbevelen bij anderen (in de vorm van een recensie). De leukste reacties hierop willen we u zeker niet onthouden! Lees hieronder snel verder…

Ideaal, fantastisch en flexibel voor de ondernemer!

Brenda Bijkerk

Eigenaar, Bijkerk Gastronomie

Door de telefoonservice zijn we altijd goed bereikbaar en worden klanten altijd te woord gestaan. Doordat we direct bericht krijgen van een ontvangen telefoongesprek kunnen we beter reageren op de klantbehoefte.

Jan Bakker

Eigenaar, Natusé, Glerups & Donegal Socks

Goede kwaliteit voor een hele redelijke prijs en heel prettige samenwerking.

Mario Geurts

Advocaat, Advocatenkantoor Geurts

Wij zijn zeer tevreden met de geboden service. Van onze klanten horen wij geen kritiek, het is alsof er een eigen medewerkster van ons de telefoon aanneemt.

Hans Gerrits

Eigenaar, TAB - Solution Center Benelux

Duidelijk, vriendelijk en correct naar patiënten en ons als therapeut.

Aart Warnaar

Eigenaar, Fysiotherapie de Graven Esch

Cas Sign is uitermate tevreden in de telefoonservice van Jalloh! We krijgen complimenten over de vriendelijke dames en klanten begrijpen dat ik af en toe de telefoon niet op kan nemen maar dan wel beantwoord wordt. We gaan zo door! ;)

Casper Zijlmans

Eigenaar, Cas Sign

Vriendelijk, adequaat en betrouwbaar!

Sonja Wouda

Advocaat, Wouda & Joosten Advocatuur

Professioneel naar ons en klanten, enthousiast en snel! We zijn erg tevreden met de telefoonservice. Tot nu toe geen opmerkingen.

Erwin Hoog Antink

Eigenaar, Mediakanjers

De resultaten in het kort

 

Dagelijks als ondernemer of bedrijf bereikbaar willen zijn voor al uw relaties? Dan is onze telefoonservice dé oplossing. Wij beantwoorden uw telefonie van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 18.00 uur met uw eigen bedrijfsnaam. Tijdens uw afwezigheid nemen wij uw telefoon over en houden u volledig op de hoogte van alle gemiste gesprekken. Meer informatie? Bel naar 053-5730580 of mail naar info@jallohtvt.nl. U kunt ook online uw offerte aanvragen door op onderstaande link te klikken:

Offerte aanvragen